Poniżej publikujemy plansze z rozwiązaniami projektowymi, prezentowanymi podczas spotkań z mieszkańcami w dniach 7 i 9 września 2021 r. Rozwiązania te nadal mogą ulec zmianie w drodze trwających wciąż prac nad projektem architektoniczno – budowlanym.
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/lema_meissnera-1024x391.jpg)
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/Meissnera-1024x320.jpg)
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/Rondo-Mlynskie-z-tunelem-1-scaled.jpg)
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/Polsadu-1024x320.jpg)
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/Barei-1-1-1024x304.jpg)
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/Barei-3-1024x406.jpg)
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/Barei-2-1024x406.jpg)
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/Dobrego-1024x358.jpg)
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/Bohomolca-1024x608.jpg)
![](https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/wp-content/uploads/2021/09/Jancarza-1024x358.jpg)
Zamiast dwóch przystanków w rejonie Marchołta i Jancarza zrobiłbym jeden w rejonie ul.Reduta
KOSZTY MNIEJSZE i CZAS PRZEJAZDU KRÓTSZY
Tramwaj na ulicy Dobrego Pasterza powinien być podziemny jak na nowoczesne miasto przystało, a nie w miejscu zieleni. Tak budowano za komuny. 🙁